Service


Bestellen en betalen

Je kunt alle leuke items uit de MadeLine collectie bestellen d.m.v. een order in de webshop te plaatsen of door contact met mij op te nemen via een telefoontje,
een chat/Whats-app- of e-mailbericht.

Twijfel je over een product of heb je een item op Social Media gezien wat je (nog) niet in de webshop kunt terugvinden? Stuur me dan een berichtje zodat ik je met alle liefde meer foto's kan sturen of we plannen een video-beldate en ik laat de items live aan je zien. Dat doe ik met alle plezier zodat jij de juiste keuze kunt maken en tevreden bent. Persoonlijke service vind ik erg belangrijk! Je shopt eenvoudig in de webshop door jouw favoriete item(s) in het winkelwagentje te plaatsen. Daarna rond je je bestelling af door een verzendwijze te kiezen, jouw gegevens in te vullen en de betaling te voldoen.

Wil je je pakketje bij iemand anders laten bezorgen dan kun je een afwijkend afleveradres opgeven. Als je in het opmerkingenveld (laatste stap van het bestelproces) invult dat het een kadootje is dan neem ik contact met je op. Ik zal het pakketje dan extra feestelijk verpakken en zal jouw persoonlijke boodschap op een gratis kaartje naar keuze bijvoegen.

Heb je je bestelling met spoed nodig? Vermeld dit dan in het opmerkingenveld en stuur me ook even een berichtje zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen!

De betaling van je order kun je veilig doen met Ideal, een betaalverzoek of bij het afhalen in Veenendaal. Tijdens het bestelproces kun je kiezen uit de aangeboden opties, welke zijn afgestemd op het product dat je wilt bestellen. Ook is het mogelijk om vooruit te betalen.
Maak het totaalbedrag dan over naar rekeningnummer NL32 SNSB 0705766926 o.v.v. factuurnummer.

Na het plaatsen van jouw bestelling in de webshop ontvang je een orderbevestiging per e-mail met je bestelgegevens. 


Verzenden en leveren

Voor het verzenden van jouw bestelling hanteer ik altijd flexibele verzendkosten. Dit houdt in dat er per item wordt bekeken hoe het op de goedkoopst mogelijke manier snel en veilig verstuurd kan worden.

Je kunt je voorstellen dat een dikke wintersjaal of een grotere tas niet in een brievenbuspakketje past en dus wel via pakketpost verzonden moet worden.
Daarentegen zijn er ook sjaals en kleine tasjes die wel gewoon door de brievenbus passen! Het zou dan zonde zijn als je teveel betaalt terwijl het vaak eigenlijk niet nodig is. Indien je bestelling uit meerdere items bestaat dan zal ook dit in sommige gevallen wel als brievenbuspakje en soms als pakket verstuurd worden, afhankelijk van de items die je hebt geshopt.

De sieraden worden standaard als brievenbuspost (met track-and-trace) verzonden, aangezien je dan altijd kunt achterhalen waar je bestelling is gebleven, mocht deze onverhoopt niet bij je aankomen. Wil je dit liever ook niet? Geef dit dan even aan als opmerking bij het bestelproces en dan zal ik het (wel op jouw eigen risico) met het standaard brievenpost tarief naar je opsturen; geen probleem!

Je kunt je pakketje ook laten verzenden naar een door jou gekozen ophaalpunt. Er zijn een aantal voordelen om hiervoor te kiezen.

Ten eerste hoef je niet thuis te blijven voor een pakketje wat niet door de brievenbus past en kun je het op een voor jou geschikt moment eenvoudig ophalen.
Het is ook ideaal als je niet wilt dat het (omdat je dus niet thuis bent) dan bij de buren wordt afgegeven of bv. achter de container wordt gelegd.
Daarbij is het versturen van jouw bestelling naar zo'n speciaal servicepunt ook nog eens eens stuk goedkoper!

Overzicht verzendopties:

Brievenbuspakketje binnen Nederland zonder track & trace: €1,95 (via PostNL)
Brievenbuspakketje binnen Nederland met track & trace: €3,95 (via PostNL of DHL)
Pakketpost binnen Nederland: €6,95 (via PostNL of DHL)
DHL-Servicepunt pakket binnen Nederland: €4,95

Bestel je voor €75,- of meer, dan wordt jouw bestelling gratis verzonden!
Ook wordt jouw pakketje vanaf €15,- gratis in Veenendaal geleverd.
Afhalen is altijd gratis (op afspraak).

Jouw bestelling wordt altijd zorgvuldig en feestelijk verpakt verzonden. Mijn streven is om je pakketje uiterlijk binnen 2-3 werkdagen te verzenden.
Mocht dit om wat voor reden dan ook niet haalbaar zijn, dan breng ik je hier z.s.m. van op de hoogte. Sieraden die ik speciaal voor jou maak, hebben een iets langere levertijd. Ik zal bij maatwerk altijd eerst contact met je opnemen en hierover een afspraak met je maken.

Als het pakketje bij de post is afgeleverd, ben ik afhankelijk van de snelheid waarmee zij het bezorgen. Onder normale omstandigheden is dit meestal de eerstvolgende werkdag. Houd er wel rekening mee dat er op zondag en maandag geen post wordt bezorgd. 


Retour en garantie

Wanneer een bestelling niet aan je wensen voldoet, kun je deze uiterlijk binnen 14 dagen retour sturen. Dat kan alleen indien het item niet speciaal voor je gemaakt of besteld is. Het item dient ongedragen, in de originele verpakking en onbeschadigd teruggestuurd te worden. 
Je dient de retourzending vooraf te melden door een berichtje te sturen via e-mail of whats-app. Ik denk graag met je mee over een alternatief of adviseer je over een ander item zodat je alsnog tevreden bent met je aankoop!

Zodra ik je retourzending in goede orde heb ontvangen, zul je het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) z.s.m. terug ontvangen. De kosten voor het retour sturen, evenals het risico tijdens de retourzending, zijn voor eigen rekening.

Wil je het bestelde artikel ruilen voor een ander artikel dan kan dat, echter vraag ik je hiervoor ook eerst contact met me op te nemen. 
Mocht een artikel onverhoopt verkeerd of defect geleverd worden, dan dien dit je z.s.m. na ontvangst aan me te melden, waarna dit bij goedkeuring
uiteraard kosteloos wordt omgeruild..

Alle sieraden worden door mijzelf met veel plezier en de grootste zorg gemaakt! Ik maak gebruik van hoogwaardig kwaliteitsmateriaal zoals leer, PU (imitatieleer), DQ (Designer Quality) metaal en Stainless Steel. De overige accessoires worden met veel liefde uitgezocht en ik doe mijn uiterste best om jouw bestelling in perfecte staat aan je te leveren. Toch kan het weleens voorkomen dat een artikel kapot gaat. 
Neem dan contact met me op zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.

Als het item in goede staat door jou is ontvangen, maar er later een defect ontstaat, valt dit in de meeste gevallen onder garantie.
Indien een defect binnen deze bepalingen valt en het artikel nog voorradig is, wordt deze kosteloos omgeruild.

Uitzonderingen hierop zijn:
* natuurlijke slijtage van het product
* vlekken veroorzaakt door crèmes, parfum, vocht cosmetica en/of de zuurgraad van de huid
* klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de sieraden of accessoires


Indien het artikel niet meer voorradig is of gemaakt kan worden, mag je voor hetzelfde bedrag iets nieuws uitkiezen. I.v.m. hygiëne kunnen oorbellen die gedragen zijn en op maat gemaakte artikelen niet worden geretourneerd of geruild.

Helemaal blij met je aankoop? Dan zou ik het leuk vinden als je een reactie plaatst onderaan mijn homepage of via Social Media!